Toulouse

Hej :) Äntligen har jag fått hem min lilla tjej :) Det har gått bra, hon har ätit och sovit brevid mig hela natten :D
Knutte och lilltjejen kommer inte så bra överens än så länge, det blir mycke fräs och morrande, men det kommer ge sig med tiden. Hon är väldigt blyg så jag kommer få ha tålamod, men hon kommer bli världens mysigaste lilla tjej :) Har försökt tagit lite bilder med inte lyckats så bra, men det kommer det med :)
 
Är ledig idag för att hålla koll här hemma så dom inte klöser sönder varandra, så den här helgen blir lugn :) Ev. mys med Lisa och Sandra ikväll, sen så blir jag nog bara hemma och RÅ myser i soffan :)
 
Ha en as skön helg allesammans :)
Puss :love:

Jag saknar värmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback