Nail

Go kväll :) Som vanligt är det tv tisdag :) Så jag vet vad jag gör ikväll ;)
 
Börjar med gårdagen, då jag, Anna och mamma åt frukost på Janelings och sen gick vi till spa källan och bubblade och badade bastu :) Jättemysigt och väl behövligt! Mys :love:
Idag har jag vart till läkaren för jag tappar enormt mycket hår :( Men dom kunde inte ta några prover idag så får åka tillbaka imorron igen och ta blodprov, något jag inte ser fram emot :/
Sen har jag köpt Pro Gel nagellack till salongen :) Det ska hålla mycket längre och att naglarna ska bli starkare, så det är bara att träna :)
Touluse mår jättebra :) Hon vill äta allt hon kommer åt så man får ha koll på lilltösen :P Och inga problem att man försover sig för här hemma är det springtävlingar och lekar på mornarna, mina små sötnosar :)
Ha en mysig kväll! Puss:love:

Kommentarer
Postat av: sis

:)

2012-09-18 @ 22:41:50
Postat av: Raija

Lilla fröken är alltid hungrig och försöker äta upp sig för hon är så liten :-).

2012-09-19 @ 18:06:29
URL: http://www.nitida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback