Så glad!

God morgon :)
Vaknade idag av ett pipande (kl.08,45) , vilket var Toulouse, gick upp och letade efter henne och hittade till slut henne och Knutte under köks bordet, båda spann för fullt vilket gör mig super lycklig :D

Igår redan så började dom gå fram och nosa på varandra och redan nu känns det som att dom är vänner :) Hon är så modig min lilla tjej :) Hon är lite klumpig, igår hoppade hon ner från bordet rakt i pantpåsen som jag har står bredvid, kunde inte hålla mig för skratt, ni skulle sett hennes min :P
Nu springer dom omkring helt galna i hela lägenheten och ropar på varandra, mina sötnosar :)

 
Klockan är nu 9, och jag är jätte pigg, på en lörd.. Vill ju vara med o se lilla tjejens framsteg :)
Puss:love:

Kommentarer
Postat av: Raija

Oj...så fort det gått och jag sitter här tårögd och lycklig att hon är så modig. Första bilden är bara så underbar och jag hoppas det inte gör något om jag lånar den till min blogg, för att visa alla hur fint det går? Knutte verkar väldigt nöjd över att ha fått en kompis :-). Jättefina bilder du lyckats få.

2012-09-15 @ 10:20:07
URL: http://www.nitida.se
Postat av: sis

va kul Eve!! ÄNTLIIIGEN!! Du har gjort ett jättebra jobb! va kul <3 jättefina bilder!

2012-09-15 @ 14:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback